Podat informaci srozumitelně a hned v několika variantách je bezpochyby uměním. Naše agentura dlouhodobě poskytuje zpracování textů, tiskových zpráv, řečnických projevů nebo sloganů. Podle potřeby vytvoříme redakční buňku, která se podílí na sestavování a distribuci informací.
V době SEO a SEM je dobrý obsah základem optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Vhodně použitá klíčová slova a výrazy zvýší návštěvnost stránek až o stovky procent a nové texty si oblíbí jak vyhledávače, tak zákazníci.
Copywriter – osoba, mající na starosti psaní (skládání) textů. Zodpovídá za obsahovou, stylistickou a emotivní stránku textu reklamy. Kromě klasických textů reklamy se využívá i při psaní PR článků nebo Search Marketingu.
slovník MediaGuru
- Kompletní komunikační sady možných témat a odpovědí na ně, například pro účely komuniké, tiskových konferencí nebo rozhovorů (talking points).
- Mapy a strategie komunikace.
- Řečnické projevy, úvodníky, zdravice.
- Protokolární oslovení a dopisy (například J.E. velvyslanci…)
- Celková tvorba vlastních novin nebo firemních časopisů.
- Redakce je schopna efektivně zpracovat témata dle zvoleného formátu a zaměření, klient získává plnohodnotné poutavé čtení.
- Jazyk a grafická úprava se řídí nejmodernějšími poznatky a trendy.
- Do této skupiny patří i vytváření a plánování obsahů pro blogy.
- Moderace a vedení komunikace na této (i jiné) sociální síti.
- Krizová komunikace, vyjednávání, neutralizace.
- Vytváření zajímavého obsahu.
- Slovní a video komentáře.
- Aktivizace návštěvníků.