Podat informaci srozumitelně a hned v několika variantách je bezpochyby uměním. Naše agentura dlouhodobě poskytuje zpracování textů, tiskových zpráv, řečnických projevů nebo sloganů. Podle potřeby vytvoříme redakční buňku, která se podílí na sestavování a distribuci informací.

V době SEO a SEM je dobrý obsah základem optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Vhodně použitá klíčová slova a výrazy zvýší návštěvnost stránek až o stovky procent a nové texty si oblíbí jak vyhledávače, tak zákazníci.

Copywriter – osoba, mající na starosti psaní (skládání) textů. Zodpovídá za obsahovou, stylistickou a emotivní stránku textu reklamy. Kromě klasických textů reklamy se využívá i při psaní PR článků nebo Search Marketingu.

slovník MediaGuru

  • Kompletní komunikační sady možných témat a odpovědí na ně, například pro účely komuniké, tiskových konferencí nebo rozhovorů (talking points).
  • Mapy a strategie komunikace.
  • Řečnické projevy, úvodníky, zdravice.
  • Protokolární oslovení a dopisy (například J.E. velvyslanci…)
  • Celková tvorba vlastních novin nebo firemních časopisů.
  • Redakce je schopna efektivně zpracovat témata dle zvoleného formátu a zaměření, klient získává plnohodnotné poutavé čtení.
  • Jazyk a grafická úprava se řídí nejmodernějšími poznatky a trendy.
  • Do této skupiny patří i vytváření a plánování obsahů pro blogy.
  • Moderace a vedení komunikace na této (i jiné) sociální síti.
  • Krizová komunikace, vyjednávání, neutralizace.
  • Vytváření zajímavého obsahu.
  • Slovní a video komentáře.
  • Aktivizace návštěvníků.